Retourneren en klachten


Retourneren

Indien u gebruik maakt van de wettelijke bedenktermijn van 14 dagen komen ten hoogste de kosten van terugzending voor uw rekening. Wanneer u de order betaald heeft zullen wij dit bedrag zo spoedig mogelijk maar uiterlijk binnen 14 dagen na ontvangst van uw retourzending, terugstorten op uw rekening. 

Mocht een artikel, ondanks onze zorg en speciale koerier, toch beschadigd bij u aankomen, dan zullen wij, afhankelijk van wat voor schade het betreft, een nieuwe voor u maken. U kunt ons hiervan per mail op de hoogte brengen, wij vragen dan de mail met de bevestiging en/of het toegestuurde retourformulier toe te voegen aan de retour goederen, zodat een snelle afwikkeling verzekerd is. Wij maken bij een omruiling een omruilzegel aan, zodat de nieuwe lijst daarmee kan worden omgeruild.

 Retourprocedure

  1. Geef uw retourzending per e-mail of telefoon aan ons door en download hier het retourformulier Klik hier voor het formulier
  2. Het te retourneren artikel moet binnen 14 dagen na uw melding inclusief factuur en een retourformulier aan ons geretourneerd worden.
  3. Zorg dat u uw zending voldoende gefrankeerd opstuurt. Ongefrankeerde retourzendingen worden niet geaccepteerd.
  4. Het artikel mag niet beschadigd zijn en dient in zo origineel mogelijke verpakking en verzenddoos geretourneerd te worden.
  5. Na ontvangst van het artikel met bijbehorende factuur en het retourformulier, zal het aankoopbedrag inclusief onze verzendkosten binnen 14 dagen op uw rekening worden overgemaakt. Mocht het binnen 14 dagen nog niet op uw rekening zijn bijgeschreven neemt u dan contact met  ons op.

Wij zullen bij een volledig teruggezonden bestelling het volledige bedrag inclusief de verzendkosten terugbetalen. Mocht u een gedeelte van uw order retour sturen, zullen wij alleen het betaalde bedrag van het teruggezonden artikel terugstorten op uw rekening.

Klachten

Bent u onverhoopt niet tevreden over onze dienstverlening of heeft u een klacht over onze webshop, één van onze medewerkers of één van onze producten? Dan horen wij dit graag. Wij dragen onze service hoog in het vaandel en alleen met uw feedback kunnen wij deze service nog verder verbeteren.


U kunt een email sturen naar info@fotolijst.nl onder vermelding van klacht, of schriftelijk versturen naar;
Fotolijst.nl
Stephensonstraat 47/A
7903AS Hoogeveen

Wij nemen uiterlijk binnen 5 werkdagen na ontvangst van uw klacht contact met u op. 

Mocht u onverhoopt niet tevreden zijn over de afhandeling van uw klacht, kunt u ook contact opnemen met de Stichting Webshop Keurmerk, waar Fotolijst.nl bij is aangesloten.

 

Suggesties

Mocht u suggesties hebben om onze webshop te verbeteren of tips die we kunnen gebruiken om onze dienstverlening naar een hoger niveau te tillen of andere tips, dan horen we die natuurlijk graag. U kunt hiervoor het contactformulier gebruiken.