-
Spoedlevering mogelijk
-
Fotolijsten op maat gemaakt
-
Gratis verzenden v.a. €49,-
-
Alles uit eigen lijstenmakerij
Land | Orderbedrag | Verzendkosten |
---|---|---|
Nederland | Vanaf €49,- | GRATIS |
Tot €49,- | €5,95 | |
Nederland (avondlevering) | Vanaf €49,- | €1,00 |
Tot €49,- | €6,95 | |
België | Vanaf €75,- | GRATIS |
Tot €75,- | €6,95 | |
Duitsland | Vanaf €75,- | GRATIS |
Tot €75,- | €5,95 |
Wij hebben veel producten voorradig. Wij zullen uw bestelling afhankelijk van de door u gekozen verzendwijze zo spoedig mogelijk versturen. Doorgaans wordt uw bestelling binnen 1-3 werkdagen verstuurd (mits uw betaling binnen is). Normaal gesproken arriveert uw bestelling binnen 1 werkdag nadat het bij ons de deur uit is gegaan. Helaas hebben wij geen invloed op eventuele vertragingen bij de pakketdienst. Onze standaard levertijd is 1-3 werkdagen. Bij ieder product staat de levertijd van het product vermeld. Wanneer u meerdere producten heeft besteld met verschillende levertijden, dan hanteren wij de langste levertijd. Wanneer u gebruik wil maken van spoedlevering, dan kunt u telefonisch of per mail contact met ons opnemen. We zullen dan kijken wat de mogelijkheden zijn.
Soms duurt de levering langer doordat het product onverhoopt niet meer op voorraad is, maar daar krijgt u van ons uiteraard op tijd bericht van.
Bezorgwijzen
U kunt bij ons uit verschillende bezorgwijzen kiezen;
Als het pakketje bij u wordt aangeboden en er is niemand thuis, dan kunt u via de tracking informatie zien welke actie er wordt ondernomen (de volgende dag bezorgen, afgegeven bij buren of afleveren op een afhaallocatie).
Hoe wordt mijn pakket afgeleverd?
De meeste bestellingen worden met PostNL verstuurd. Wanneer uw bestelling niet binnen de maximale afmetingen van PostNL verpakt kan worden, wordt uw bestelling met Packs verstuurd.
Als het pakket tijdens het verzendproces zoekraakt, dan zullen wij u na constatering hiervan een nieuwe zending doen toekomen.
Fotolijst.nl garandeert dat uw pakket in goede staat is verzonden. Mocht een pakket bij ontvangst beschadigd blijken te zijn, meldt dit dan op de dag van ontvangst aan ons. Wanneer u een e-mail stuurt met foto's van de beschadigdingen dan zullen wij het zo spoedig mogelijk oplossen.